previsions del temps

Per parlar del temps i com afecta als bolets, pluges, tempestes, previsions a curt i a llarg termini,......

Re: previsions del temps

EntradaAutor: triplete » 15 oct. 2012, 17:34

Sembla que el divendres tindrem aigua, ni ha un afegit, es molt posible que apart de borrasca atlántica es formi una dana a la zona mediterránea que per nosaltres es el millor que podría pasar.
Malgrat els bolets a moltes zones la sequera que pateixen molts indrets es galopant, faltan molts litres per arrivar a la mitjana anual, haviam si conseguim omplir els pantans que bona falta far.
salutacions
Imatge
triplete
Molt Participatiu
Molt Participatiu

Entrades: 1370
Membre des de: 06 maig 2010, 00:19
Ubicació: rubí-barcelona

EntradaAutor: Buderó » 15 oct. 2012, 17:38

triplete ha escrit:Sembla que el divendres tindrem aigua, ni ha un afegit, es molt posible que apart de borrasca atlántica es formi una dana a la zona mediterránea que per nosaltres es el millor que podría pasar.
Malgrat els bolets a moltes zones la sequera que pateixen molts indrets es galopant, faltan molts litres per arrivar a la mitjana anual, haviam si conseguim omplir els pantans que bona falta far.
salutacions

Que Sant Pere et llegeixi, Ramón.
ok- ok- ok-

Salutacions.- amcer
Mai no podrem resoldre un problema pensant de la mateixa manera que el varem crear.- Albert Einstein.-

Imatge
Buderó
Molt Participatiu
Molt Participatiu

Entrades: 1049
Membre des de: 28 set. 2009, 09:15
Ubicació: Olivella

EntradaAutor: pitola77 » 15 oct. 2012, 21:26

A partir d'aquests dies els boletaires quedarem més repartits per tot el territori...
MS_242_ens.png
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
pitola77
Iniciant-se
Iniciant-se

Entrades: 459
Membre des de: 06 maig 2010, 19:52
Ubicació: MATARO

EntradaAutor: burgos » 17 oct. 2012, 14:32

nadie comenta nada de la que se nos viene encima para el viernes y el sabado? :P :P

un pequeño ejemplo de la ciudad condal. el la cara sur de las montañas del pirineo se pueden pasar de los 100 litros ok-

Imatge
burgos
Molt de temps al Fòrum
Molt de temps al Fòrum

Entrades: 4216
Membre des de: 10 set. 2010, 20:43
Ubicació: sant andreu de la barca

EntradaAutor: eduardCAT » 17 oct. 2012, 15:42

Doncs a mi m'agradaria que no plogués, o que plogués divendres i el cap de setmana per la tarda.

Me'n vaig tot el cap de setmana al Ripollès i per una ocasió que tinc no la vull malgastar.
Imatge
http://boletscatalunya.blogspot.com.es
Provar una Russula que pique, no tiene precio!
eduardCAT
Participatiu
Participatiu

Entrades: 777
Membre des de: 31 oct. 2011, 21:05
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Kant » 17 oct. 2012, 15:58

Doncs, sí. Es presenta un cap de setmana molt interessant metorològicament. Jo crec que si finalment es compleixen les prediccions, aquesta regada donarà el cop de gràcia definitiu per una bona temporada a les comarques de l'àmbit metropolità.
Kant
Iniciant-se
Iniciant-se

Entrades: 20
Membre des de: 22 oct. 2010, 22:11
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: Buderó » 17 oct. 2012, 17:15

eduardCAT ha escrit:Doncs a mi m'agradaria que no plogués, o que plogués divendres i el cap de setmana per la tarda.

Me'n vaig tot el cap de setmana al Ripollès i per una ocasió que tinc no la vull malgastar.

Ja ho diu la dita: "Mai plou a gust de tots"... De totes maneres mes d'un company del foro s'ha tirat "al monte" en condicions similars, o sigui que ja ho saps: impermeable, ganes de buscar bolets i al bous per les banyes.

Salutacions.- amcer
Mai no podrem resoldre un problema pensant de la mateixa manera que el varem crear.- Albert Einstein.-

Imatge
Buderó
Molt Participatiu
Molt Participatiu

Entrades: 1049
Membre des de: 28 set. 2009, 09:15
Ubicació: Olivella

EntradaAutor: eduardCAT » 17 oct. 2012, 17:38

Buderó ha escrit:
eduardCAT ha escrit:Doncs a mi m'agradaria que no plogués, o que plogués divendres i el cap de setmana per la tarda.

Ja ho diu la dita: "Mai plou a gust de tots"... De totes maneres mes d'un company del foro s'ha tirat "al monte" en condicions similars, o sigui que ja ho saps: impermeable, ganes de buscar bolets i al bous per les banyes.

Salutacions.- amcer

Si per a mi no hi ha problema.

El problema és que aniré amb els meus pares i les meves germanes petites, i l'únic que "més o menys" sortiria seria el meu pare, però no està gaire convençut...

Però si plou força per aquí el litoral ja sortiré un dia entre setmana i el cap de setmana vinent.
Imatge
http://boletscatalunya.blogspot.com.es
Provar una Russula que pique, no tiene precio!
eduardCAT
Participatiu
Participatiu

Entrades: 777
Membre des de: 31 oct. 2011, 21:05
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ferran8 » 18 oct. 2012, 19:07

Si acaba caient l'aigua que diuen que caura pot ser un festival a finals de la propera semana!!!
amcer
Ahir vaig anar a passejar per l'hortet i una ultima regadeta li anirá perfecte per acabar d'esclatar.
Això si, esperem que desprès no faci vent!!!!!
ferran8
Nouvingut
Nouvingut

Entrades: 11
Membre des de: 16 set. 2010, 20:27
Ubicació: Vilafranca del Penedès

EntradaAutor: burgos » 18 oct. 2012, 19:14

esto es lo que tiene previsto el GFS que caera hasta el domingo por la noche. yo personalmente creo que caera bastante mas en otros puntos que no estan marcados ahi, como es la costa, prelitoral y zonas de girona. veremos como acaba esto porque no es facil de modelizar 27-

Imatge
burgos
Molt de temps al Fòrum
Molt de temps al Fòrum

Entrades: 4216
Membre des de: 10 set. 2010, 20:43
Ubicació: sant andreu de la barca

AnteriorSegüent

Torna a: EL TEMPS

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Informació